6/21/2012

Sale!

W ostatnim czasie do mojej szafy wpadło parę nowości. Wyprzedaże pojawiły się w większości sklepów a ceny zachęcają do zakupów :) wszystko co dzisiaj przedstawiam pochodzi właśnie z wyprzedaży. Najbardziej jestem zadowolona z butów w kolorze fuksji, które miałam upatrzone jakiś czas temu oraz ze spódniczki z Mango o bardzo letnim princie. Na razie czekam jeszcze na obniżenie cen w Inditexie, które zapowiadane są na 28 czerwca. Natomiast nagrody od Romwe, o których wspominałam w poprzednim poście są już w drodze :)
A Wy zaczęliście już wyprzedażowe szaleństwo? Jak nie to radzę się spieszyć, gdyż przecenione produkty znikają 'jak świeże bułeczki'.

Ja w takim razie wracam do świętowania zdanych egzaminów a Was zostawiam ze zdjęciami :*


Obcasy - Humanic
Baleriny - Diverse
Bluza - H&M
Biżuteria - Glitter
Spódnica w kwiaty - Mango
Granatowa spódnica - H&M
 

6 komentarzy:

  1. Różowe czółenka to najlepszy zakup :) Nie ma to jak wyprzedaże!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne szpileczki i super biżu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najfajniejsza jest ta spódnica w kwiaty -kwieciste wzory są w sam raz na lato :D Do tego jest to jeden z gorętszych trendów :D

    Pozdrawiam,
    Joanna z THE VIOLIN STYLE

    PS. U mnie jest nowa stylizacja (z ciekawymi butami :D) + konkurs; będzie mi miło jak zajrzysz :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakupy musiały się udać, bo piękne rzeczy kupiłaś.
    Różowe szpili, śliczne!
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty w kolorze fuksji są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Anonimów proszę o podpisywanie się, będzie mi łatwiej odpowiadać :)