6/18/2012

Platinium Fashion Night Kraków 2012.

      W piątek dzięki zajęciu 3 miejsca w konkursie organizowanym przez blog.pl, miałam okazję uczestniczyć w Platinium Fashion Night w Krakowie. Był to pierwszy pokaz na jakim miałam możliwość być i mam nadzieję, że nie ostatni :) Oprócz pokazu wygrałam bluzkę od duetu Zemełka&Pirowska.

Na wybiegu zaprezentowały się 3 polskie marki: Jacob Haber, duet Zemełka&Pirowska oraz Maciej Zień. 
Mnie najbardziej przypadła do gustu kolekcja duetu Zemełka&Pirowska, gdzie wśród kreacji dominowały skórzane sukienki jak i bawełniane, oversizowe kroje. Tak jak kreacje tak muzyka w czasie pokazu była fantastyczna. Jestem bardzo zadowolona, że będę mogła nosić jedną z bluzek projektu tych wspaniałych pań, która prezentuję na zdjęciach poniżej. Już niedługo będzie ją można oglądać na jednej z moich stylizacji.








A oto wygrana bluzka od duetu Zemełka&Pirowska.Więcej zdjęć w najbliższej stylizacji.


Kolejnego projektanta, który zaprezentował swoją kolekcją na piątkowej imprezie nie muszę chyba nikomu przedstawiać: Maciej Zień. Pokaz tan był ostatnim i najbardziej wyczekiwanym pokazem wieczoru. Kreacje od Zienia były eleganckie, zwiewne i delikatne. Jedną z modelek na wybiegu była Anna Piszczałka, finalistka programu Top Model. 











Jacob Haber to najmłodszy projektant, który miał okazję prezentować swoją kolekcję. Jego projekty dzięki spodniom i kombinezonom były luźniejsze w porównaniu do dwóch pozostałych kolekcji. Najbardziej przypadła mi do gustu czarna sukienka ze skórzanym dołem widoczna na 2 zdjęciu. Rewelacja!





Całość była prowadzona przez Adę Fijał, która zaprezentowała się w majestatycznej, długiej, czerwonej sukni.


Po pokazach odbyło się wręczanie nagród a następnie koncert Miki Urbaniak, na którym niestety nie mogłam zostać.


P.S. Przepraszam Was za mój zastój na blogu, ale obiecuję że po egzaminach się poprawię :*

2 komentarze:

  1. Zazdroszczę! ;) Bardzo ciekawe zdjęcia! ;) Musiało być świetnie. Bardzo fajny blog.Pozdrawiam,Karolina

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi, Ӏ wish for tο subscribe for this blog to tаke nеwest upԁates, so where сan i do it please help.
    My blog post ... Ekskluzywna Bielizna

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Anonimów proszę o podpisywanie się, będzie mi łatwiej odpowiadać :)