6/10/2012

Peplum dress


Sukienki, spódniczki czy bluzki z baskinką królują w tym sezonie. Jest mi wstyd to przyznać ale to jedyna rzecz w mojej szafie, która posiada baskinkę. Muszę to koniecznie zmienić! Do sukienki w kolorze pudrowego różu dobrałam srebrne dodatki i czarne sandałki. Mam nadzieję, że się podoba :*

Chce się jeszcze podzielić wspaniałą nowiną! Wygrałam w tym tygodniu 2 nagrody :) Jedną z nich jest sukienka, 50$ i special gift od Romwe, które wygrałam u Macademian Girl. Natomiast druga rzecz to bransoletka z Lilou, która wygrałam w konkursie u Cajmel. Niestety jeszcze nie wiem kiedy to wszystko dostanę, ale kiedy tylko te perełki będą już w mojej szafie z pewnością dowiecie się o tym pierwsi :*

Teraz zapraszam do obejrzenia zdjęć :)


Outfit details:

Sukienka/Dress - Zara 
Naszynik/Necklace, Bransoletka/Bracelet - własność Kai
Buty/Shoes - Tkmaxx 
Torebka/Bag - Chanel/sh

Zapraszam do komentowania! 

21 komentarzy:

  1. ślicznie wyglądasz, boska sukienka i dodatki! <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sukieneczka!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Jest mi wstyd to przyznać ale to jedyna rzecz w mojej szafie, która posiada baskinkę. Muszę to koniecznie zmienić!" bez sensu.. dlaczego jest Ci wstyd..? przecież to nie jest powód do wstydu..pierwszy raz zajrzałam tutaj..i sorry ale ten tekst to straszna żenada.. dam Ci radę.. jeśli moda Cię fascynuje i jest Twoją pasją.. nie możesz się wstydzić czegoś takiego.. bez hejtu! pzdr życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje! świetny outfit! a sukienka piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie gustuję w baskinkach, jednak naszyjnik jest świetny : )

    OdpowiedzUsuń
  6. super wyglądasz, sukienka genialnaa! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna kolorystyka. Baskinka jest cudowna;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna sukienka :) Całość idealna !

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie Ci w tej sukience i masz świetny naszyjnik:)

    OdpowiedzUsuń
  10. a ile kosztowala sukienka?;> strasznie jestem ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  11. wlasnie, czesto zagladam do Zary i nie widzialam jej. dawno ja kupilas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam ją około 1,5 miesiąca temu w Zarze w Silesii, ale wiem że nie była dostępna we wszystkich sklepach.

      Usuń
  12. gdzie Kaja kupiła tą piękną kolię ? <3

    OdpowiedzUsuń
  13. yyy... a wiesz, co to żelazko?

    OdpowiedzUsuń
  14. mam podobna sukienkę z Zary, tylko że baskinka jest nieprzerwana z przodu. Kolor tez taki sam chyba ;p Bardzo dobrze się prezentowała jako strój na wesele ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. ta torebka to z Chanel ma wspólne tylko podrobione logo

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Anonimów proszę o podpisywanie się, będzie mi łatwiej odpowiadać :)