6/30/2012

Rock your style + New in.


Na blogu cały czas elegancko więc tym razem postawiłam na rockowy look! Moją kamizelkę DIY połączyłam ze znanym już Wam kombinezonem. Bardzo ją lubię, dodaje luzu każdej stylizacji. Do całości dobrałam czarne sandałki oraz srebrne dodatki i okulary Aviatory (pożyczone od koleżanki). Macie także możliwość zobaczyć wygraną przeze mnie bransoletkę z Lilou :)

Byłam dzisiaj na wyprzedażach i nie kupiłam za wiele, ale na pewno to co mi się przyda i nie będzie zalegać w szafie :) Są to skórzane sandałki z Venezii, różowe szorty ze Stradivariusa oraz pasek i kolczyki z H&M. Najbardziej zadowolona jestem z sandałków, gdyż tego najbardziej mi brakowało na półce z butami.



Zapraszam do obejrzenia zdjęć i życzę udanej reszty sobotniego wieczoru :*























Outfit details:
Kombinezon/Jumpsuit - H&M
Pierścionki/Rings - Glitter
Bransoletka/Bracelet - Lilou
Kamizelka/Vest - SH (1zł!) + DIY
Sandałki/Sandals - TkMaxx
Okulary/Sunglasses - RayBan


New in:






P.S. Zapomniałam się ostatnio pochwalić z wywiadu na Platinium Fashion Night, więc zapraszam do obejrzenia (link poniżej):


I jeszcze jedna rzecz :) Moja stylizacja pojawiła się na Zeberce z czego jestem bardzo zadowolona! To pierwsze takie wyróżnienie na tej stronie i mam nadzieję, że nie ostatnie :)



15 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia i stylizacja !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale jesteś opalona :D, a zestaw bardzo mi się spodobał, ta kamizelka dodaje pazura stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wyglądasz. gratuluję łowów i zazdroszczę opalenizny. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę opalenizny !! świetne stylizacje ; ))
    zapraszamy do siebie http://we-and-fashion.blogspot.com/
    dopiero zaczynamy więc, prosimy Cię o wyrozumiałość ; )
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne buty!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz + ta opalenizna super!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam już ten zestaw, wszystko idealnie, kamizelka jest boska! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I totally love your new sandals! xx

    - Victoria
    www.VICKITAS.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Great outfit, love the denim gilet & shoes!

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz rewelacyjnie!! blog zapowiada się bardzo ciekawie więc obserwuję ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś ślicznie opalona, jasny jeans fajnie to podkreśla. Bardzo fajny blog, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fenomenalnie wyglądasz! opalenizna godna pozazdroszczenia :)

    http://ollmmifashstyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna kamizelka :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Idealnie! Masz świetną figurę i kombinezon leży na Tobie idealnie!
    shoppanna

    OdpowiedzUsuń
  15. Prosty ale bardzo fajny zestaw :) i piękna opalenizna ;) super :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Anonimów proszę o podpisywanie się, będzie mi łatwiej odpowiadać :)