7/10/2013

Aztec jumpsuit - second collection wear.

W ten piękny, słoneczny dzień chcę Wam przedstawić zapowiadaną przeze mnie stylizację, widzianą okiem Jacka Kaczmarczyka (http://www.jackfoto.pl/). ;) Prezentuję w niej aztecki kombinezon, który urzekł mnie od pierwszego wejrzenia/założenia. Przy szyi wykończony jest czarnymi, podłużnymi cekinkami. Dobrałam do niego złote dodatki, a całość dopełniłam czarnymi sandałkami. Jeżeli chodzi o same zdjęcia dla mnie są zachwycające! Chciałabym mieć taki fach w ręku jak Jacek. ;) Jednak to nie koniec współpracy między mną a Jackiem! Jeszcze będziecie mieli okazję zobaczyć zdjęcia moich stylizacji wykonane przez tego fotografa. :)





Kombinezon/Jumpsuit - Stradivarius | Sandały/Sandals - Zara | Okulary/Sunnies - Reserved | Bransoletki/Bracelest - Mohito, Glitter, Chicnova.com | Pierścionki/Rings - H&M

Dodatkowo poniżej możecie obejrzeć filmik złożony przez Arka, w którym znajduje się między innymi outfit zaprezentowany w dzisiejszym poście. ;) 
Oglądajcie i piszcie czy Wam się podoba! :*




19 komentarzy:

  1. wow !!!! Świetne zdjęcia i jeszcze zajebisty film. Jak zdobyć kontakt do twojego Arka ?? Chcem taki podobny. Dużo kosztuje taki film????

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybacz ale dobrana stylizacji mi się nie podoba ale film świetny ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam aztecki motyw!
    bardzo Ci w nim do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czegoś mi brakowało w tych zdjęciach i już wiem!
    na żadnym zdjęciu nie ma porządnego uśmiechu ;p a tak Ci dodaje uroku:)

    filmik meeega! <3
    świetna robota, od początku do końca na najwyższym poziomie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może przy kolejnych zdjęciach Cię nie zawiodę i będziesz mogła ujrzeć na mojej twarzy promienny uśmiech! Dziękuję. :*

      Usuń
    2. nie zawiodłaś, zdjęcia są fajne, może taka koncepcja. :)
      ale lubię bardzo te radosne. :)

      Usuń
  5. A ja napisze tylko tyle ze zazdroszcze ci wsparcia arka On ma duze doswiadczenie w swojej pracy i kibicuje wam dwojgu. Film jest <3

    OdpowiedzUsuń
  6. kombinezon jest mega<3 zdjęcia piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny kombinezon ;), i te buty ♥

    pozdrawiam, M. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne buty, kombinezon również :) Masz piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna jesteś i masz świetną figurę do kombinezonu:)
    obserwujemy?
    http://petiterobe-noire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. super kombinezon, do twarzy ci w nim



    www.ikaczmarczyk.blogspot.com S Y L L W S O N

    OdpowiedzUsuń
  11. Aztecki kombinezon i ten film są super <3

    OdpowiedzUsuń
  12. aztecki kombinezon czyli jak się pogrubić ...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Anonimów proszę o podpisywanie się, będzie mi łatwiej odpowiadać :)