2/28/2013

Supergirl!

Mam nadzieję, że wraz z dzisiejszą, słoneczną pogoda okropna zima już nas opuściła i nadszedł czas na ożywczą wiosnę! Z tego powodu odłożyłam na bok ciepłe płaszcze, zimowe kurtki i buty i postawiłam na brązową skórę z Zary w połączeniu z moimi ukochanymi JC ;) Wyprzedaże dobiegają końca, jednak udało mi się jeszcze dorwać parę ciekawych rzeczy. Są nimi między innymi bluza i spodnie z dzisiejszej stylizacji. Do całości dobrałam srebrne dodatki i brązową aktówkę.

Co sądzicie o tym zestawie?
Słonecznie pozdrawiam ;)


Skórzana kurtka/Leather jacket - Zara | Spodnie/Pants - Pimkie | Bluza/Blouse - Bershka | Buty/Boots - JC z High Life | Biżuteria/Jewerly - Glitter | Aktówka/Briefcase - Chicnova.com

12 komentarzy:

  1. Piękna kurteczka i ta sceneria :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnego masz fotografa! Brava dla niego! WOW!!!! Co za zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw, gratuluję! Bardzo duże wrażenie wywarły na mnie te dodatki, są fantastyczne. Fajnie, że robi się już cieplutko i słonecznie. Również uwielbiam okres wiosennych wyprzedaży, można skompletować wtedy wiele pozytywnych ciuszków. Lecę już dalej obczajać Twoją dzisiejszą stylówkę. IHAAAAAA!

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny masz lakier!
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie wyglądasz Kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej, cudne stylizacje, żałuję, że wcześniej tu nie trafiłam !

    Dodaje do obserwowanych i ulubionych.

    Zaprasza również na :

    http://review-equarrel.blogspot.com

    ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. nie no tak Ci zazdroszcze tych butow ze zaraz wyjde z siebie;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kochana zbieraj pieniążki i kupuj!! Nie będziesz żałowała ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Anonimów proszę o podpisywanie się, będzie mi łatwiej odpowiadać :)