2/04/2013

Jacket with leather sleeves.

Tak dawno nic nie dodawałam, ale sesja i praca strasznie mnie pochłonęły. Sesja już się skończyła, czyli jedno ograniczenie mniej, dużo nowości w mojej szafie co oznacza dużą ilość pomysłów i stylizacji!! Dzisiaj miałam ostatni egzamin i mam nadzieję, że zakończy się powodzeniem ;)

To o tej kurteczce wspominałam na moich fanpage'u (link) ;) Mam wrażenie, że czekała na mnie w Stradivariusie wśród wielu wyprzedażowych ciuszków! Dość, że jedyna to jeszcze w moim rozmiarze S! Jestem z niej bardzo zadowolona, czegoś takiego brakowało w mojej szafie (zawsze sobie tak tłumaczę zakup rzeczy, której w sumie nie planowałam :D). Aby dodać troszkę koloru stylizacji dobrałam bordowe/różowe spodnie oraz różowy sweterek z dłuższym tyłem (czego niestety nie uwzględniłam na zdjęciach). 
P.S. Na dniach powinny dotrzeć do mnie buciki Jeffrey Campbell!! Już nie mogę się ich doczekać i pokazać Wam stylizację z nimi w roli głównej ;)

ENJOY! :*



Płaszcz/Coat - Zara | Kurtka/Jacket - Stradivarius | Spodnie/Pants, Apaszka/Scarf, Sweter/Jumper - Reserved | Buty/Boots - Pearlz | Bransoletka/Bracelet, Pierścionek/Ring - Glitter

20 komentarzy:

  1. świetna kurtka, bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja!!! Obserwuję i zapraszam do mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie! podoba mi się kolor spodni :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudo:) Bardzo mi się podoba całość:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Me encanta el pantalón, el color es ideal!!!

    http://stylearua.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zestaw, kurtka powala ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny outfit :)

    theladyaleks.blogspot.com


    obserwuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie! lubię takie żywe kolory połączone z czernią i brązem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawie i oryginalnie - dawno nie widziałam nigdzie udanego połączenia z różem, i w ogóle połączenia z różem. super!

    www.confassion.pl - mój butik internetowy z ubraniami dla blogerek i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super zestaw :)


    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Anonimów proszę o podpisywanie się, będzie mi łatwiej odpowiadać :)