5/05/2012

Makowe pole.

Witajcie,

       Jak już znalazłam czas, aby poszperać w ciuchlandzie to nie znalazłam takich szortów jakie chciałam... Za to kupiłam inne oraz żakiecik, które pokażę Wam w najbliższym poście :)

       Spódnicę w kwiaty z dzisiejszej stylizacji jest z ubiegłorocznej kolekcji H&M-u i kupiłam ją za jedyne 10zł! Bardzo lubię wyprzedaże w tej sieciówce, bo można kupić naprawdę fajne rzeczy w rozsądnej cenie. Zawsze z niecierpliwością na nie czekam ;) Do spódnicy dobrałam czarną bluzkę na ramiączkach a aby całość nabrała nieco bardziej codziennego charakteru na ręce zarzuciłam dżinsową kurtkę.

ENJOY!









Outfit details:
Spódnica/skirt, bluzka/shirt, Kurtka/jacket - H&M
Torebka/bag - Stradivarius
Buty/shoes - Zara
Bransoletka/bracelet - prezent/gift
Kolczyki/earrings - Glitter
Naszyjnik/necklace - Cropp

4 komentarze:

  1. Fantastyczny post. Po prostu kocham swoje zdjęcia bo szukasz wybitne. Lubię swoją spódnicę i biżuterii, ponieważ jego wyjątkowe i bardzo piękne .. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ta kurtka! <3 gdybym miala taką figurkę ehh

    OdpowiedzUsuń
  3. 23 yr old Librarian Jedidiah Gallo, hailing from Dolbeau-Mistassini enjoys watching movies like Colossal Youth (Juventude Em Marcha) and Geocaching. Took a trip to Ha Long Bay and drives a XC60. zerknij tutaj

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Anonimów proszę o podpisywanie się, będzie mi łatwiej odpowiadać :)