5/21/2012

Denim + yellow.

Witajcie,

 

       Jak nareszcie koleżanka dostarczyła mi aparat z domu to nie miałam do niego kabla... Wszystko stało mi na drodze, aby wystawić długo nie publikowanego posta ze stylizacją, ale w końcu się udało!

Połączyłam moje nowe spodenki z H&M w żółtym kolorze z jeansowa koszulą. Aby stylizacji dodać trochę elegancji dodałam botki na obcasie. Jeżeli chodzi o dodatki to jest ich nie dużo: 2 bransoletki, pasek i torba 'worek'. 

Mam nadzieję, że podoba Wam się moja dzisiejsza stylizacja.
Zapraszam do komentowania a ja w tym czasie udaje się na spacerek z koleżankami :)

Zdjęć jest sporo więc:
ENJOY :*














Outfit details:

Koszula/Shirt, Spodenki/Shorts - H&M
Botki/Boots - Pull and Bear
Torebka/Bag - Stradivarius
Okulary/Sunglasses - Butik

9 komentarzy:

  1. genialna koszula i torebka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna koszula, podoba mi się połączenie obcasów i szortów :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. lovely outfit!

    OdpowiedzUsuń
  4. SUPER ! Bardzo mi się podoba !
    Świetna koszula i szorty. :))

    Pozdrawiam. :*
    www.mala-czarna-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zestawienie kolorów, całość pięknie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. With havin so much content do you ever run into any problems of
    plagorism or copyright violation? My site has a lot of
    exclusive content I've either authored myself or outsourced but it appears a lot of it is popping it up all over the web without my authorization. Do you know any ways to help protect against content from being stolen? I'd
    definitely appreciate it.

    Feel free to surf to my blog post :: watch dogs xbox 360

    OdpowiedzUsuń
  7. Excellent blog you have got here.. It's hard to find excellent writing like yours these days. I seriously appreciate individuals like you! Take care!!

    Review my web-site anabolika ()

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Anonimów proszę o podpisywanie się, będzie mi łatwiej odpowiadać :)