4/28/2012

Primavera

Witajcie!

       Wracam dzisiaj do domu na długi weekend a moja walizka to idealnie odzwierciedla bo waży chyba więcej ode mnie :) tak się dzieje, gdy bierze się cała szafę ze sobą.. Nigdy nie mogę się zdecydować w czym będę chodzić a co będzie tylko leżeć na półce :) Mam nadzieję, że się nie załamię w pół po drodze :)

       Przedstawiam Wam taki dosyć przyjemny zestawik, czyli połączenie neonowej bluzki i ultramodnych printów kwiatowych w postaci spódnicy maxi. Do tego wybrałam marynarkę w kolorze pudrowego różu, która zakupiłam w zeszłym roku w sh :) dobry wybór na tegoroczny sezon. Całość przełamałam złotymi dodatkami. Naszyjnik w serduszka to jeden z moich ulubionych i na pewno jeszcze nie raz się pojawi na moim blogu.

A Wam jak się podoba taki wiosenny zestaw? :)

Enjoy! :*

P.S. Przepraszam za ugniecioną bluzkę, ale ugniotła się w czasie zdjęć i nie miałam na to wpływu :(








pics. Agata :* Ania :*

Bluzka/shirt, spódnica/skirt - H&M
Marynarka/jacket - sh
Buty/shoes - Zara
Naszyjnik/necklace, kolczyki/earings - Glitter
Bransoletki - koleżanki
Okulary/sunglasses - Butik
 

Zapraszam do komentowania!

3 komentarze:

  1. bardzo fajna spódnica!!! świetnie ją połączyłaś :) jest super!!!

    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny zestaw. podoba mi się twój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Do czego ma pasować ta bluzka? Nie podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Anonimów proszę o podpisywanie się, będzie mi łatwiej odpowiadać :)