6/01/2013

Sinsay Opening 28.05 Silesia, Katowice.

Zapewne większość osób, które są na bieżąco z blogami modowymi, słyszało już o marce Sinsay - dziele LPP :) W tej nowo otwartej sieciówce możecie znaleźć rzeczy przeznaczone głównie dla młodych kobiet do 25 lat (jak na mój gust). Mimo tego sądzę, że i dla "starszych" Pań znajdzie się coś godnego uwagi ;) We wtorek 28 maja miałam przyjemność wzięcia udziału w otwarciu tego właśnie butiku. Odbyło się ono w centrum handlowym Silesia w Katowicach.


Muszę przyznać, nie sądziłam, że będzie tak sympatycznie. Atmosfera była genialna! Dużo śmiechu i dobrej zabawy! Podczas otwarcia odbywały się różnego rodzaju konkursy, między innymi konkurs na stylizację, w której my - blogerki, byłyśmy jurorkami. Najbardziej obleganą atrakcją była budka fotograficzna, gdzie wspólnie z Kamilą i Sandrą wykonałyśmy parę zdjęć. Całemu wydarzeniu towarzyszyła muzyka, grana na konsoli przez DJ'kę. Co do kwestii zakupów, nie omieszkałam wydać parę groszy na ciuszki. Tak - groszy, ponieważ ubrania i dodatki w Sinsay'u mają bardzo atrakcyjne ceny ;) Gorąco polecam zajrzeć do tego właśnie sklepu i zapoznać się z ofertą ;) 
Pozdrawiam i życzę słonecznego dnia :*


7 komentarzy:

  1. Jakiś czas temu byłam z poznańskim Sinsay'u i spodobało mi się kilka rzeczy m.in. ta fluorescencyjna oxfordka - cudna <3

    Zapraszam do siebie,
    dodajemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę się tam wybrać:)
    zdjęcia z budki megaśne! xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie słyszałam o tym sklepie ale jeśli zobacze to na pewno tam zajrze :)

    www.szafa-na-szpilkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. mają tak sporo fajnych rzeczy i te ceny ;) to dzięki nim takie tłumy w tym sklepie były ;P i to zaraz po otwarciu ;D miło było się znowu z Tobą spotkać i pooglądać wspólnie kolekcję Sinsay ;) dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę tam w wolnej chwili zajrzeć bo do Scc mam niedaleko:) pozdrawiam i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojejku ile piękności! Chciałabym tam być ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Anonimów proszę o podpisywanie się, będzie mi łatwiej odpowiadać :)