4/15/2013

'Blogerki wietrzą szafę' z Szafa.pl!

Zapewne wiele z Was słyszało o portalu Szafa.pl (link), na którym możecie wymieniać lub sprzedawać przedmioty, które już nam nie służą. Obecnie na Szafa.pl ruszyła akcja "Blogerki wietrzą szafę" (link), w której mam zaszczyt brać udział. Jestem z tego podwójnie dumna, gdyż jest to pierwsza tego typu akcja organizowana w Polsce! 


Tym samym zapraszam do wzięcia udziału w konkursie, w którym macie okazję do wygrania należących do mnie rzeczy! Do wygrania czarny pasek marki Billabong (link) oraz bluzka z napisem "The Beatles" ze strony Romwe.com (link). Wygrywają dwie osoby! Wystarczy, że zamieścisz komentarz na potralu Szafa.pl pod wybranym przez siebie przedmiotem, w którym zaproponujesz w kilku zdaniach własną stylizację z tą rzeczą. Z niecierpliwością czekam na Wasze odpowiedzi! ;)
Dodatkowo zapraszam do odwiedzenia mojej szafy (link) i zakupu wspaniałych rzeczy!

Poniżej zamieszczam zdjęcia konkursowych przedmiotów ;)

Pozdrawiam i POWODZENIA!! :*



2 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze. Anonimów proszę o podpisywanie się, będzie mi łatwiej odpowiadać :)