12/31/2012

New Year's Eve / Eternal Black

Miałam zamiar zrobić podsumowanie mojego bloga z tego roku, ale dużo tego u innych, tak więc postanowiłam wstawić nową stylizację ;) Nie będę się za bardzo rozpisywała, bo czasu do godziny zero pozostało niewiele! Ja w tym roku bawię się w oldschoolowym stylu (czyt. dres party) ;) A jak z tym jest u Was? Wybraliście eleganckie przyjęcie sylwestrowe czy domówkę z przyjaciółmi?

Natomiast z okazji zbliżającego się Nowego Roku 2013 życzę zdrowia, dużo miłości i samych sukcesów! Do zobaczenia w przyszłym roku i mam nadzieję, że będzie Was sukcesywnie przybywać i dziękuję tym którzy są ze mną od początku :*



Płaszcz/Coat - Zara | Spodnie/Pants, Kurtka/Jacket - Stradivarius | Torebka/Bag, Bluzka/T-Shirt - H&M | Pierścionki/Rings - Glitter | Naszyjnik/Necklace - Mango | Oficerki/Boots - nn

8 komentarzy:

  1. to była walka, prawdziwa walka. :D

    kurtka, płaszcz i buty są świetne, ale wyskakuj już z tych ciuszków i wkładaj dres na dupę. bawcie się dobrze! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. boskie zdjęcia! jestem pod wrażeniem, śliczne spodnie, oraz dodatki! bardzo podoba mi się torba ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz, podoba mi się połączenie kolorystyczne i biżuteria! Poza tym masz śliczny uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanego Nowego Roku! Super masz te kozaki, takie proste i eleganckie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne spodnie!
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oficery swietne- ale to są oficerki bez zamka! Jak z wkładaniem a zwłąszcza ściąganiem? długo sie trzeba męczyć?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Anonimów proszę o podpisywanie się, będzie mi łatwiej odpowiadać :)