8/02/2012

Denim shirt.


Witam po miesięcznej przerwie! Miałam bardzo dużo na głowie i brak czasu na bloga za co Was serdecznie przepraszam :* 

Dzisiaj w roli głównej chciałam Wam przedstawić świeżo zakupioną koszulę z ciuchlandu. Zawsze jestem przepełniona pozytywną energią, gdy wychodzę z sh z czymś niebanalnym, a wśród dzisiejszych zakupów trafiły mi się jeszcze levisy 501, które były moim obiektem westchnień od dłuższego czasu. 

P.S Dla osób nieśledzącym mojego fanpage'a (a zapraszam ;)) wygrałam ostatnio bon na zakupy do sklepu internetowego chicnova! Mam nadzieję, że torebka i bransoletka, które wybrałam dotrą do mnie niebawem ;)

Zapraszam do obejrzenia zdjęć i komentowania :)








koszula/skirt - SH | kolczyki/earrings, pasek/belt,  bransoletka/bracelet - H&M | spodenki/shorts - Stradivarius | sandały/sandals - Venezia | pierścionki/rings - Glitter | okulary - sunglasses - Butik

11 komentarzy:

  1. Fajne spodenki. Brakowało mi takich do mojego obecnie opublikowanego outfitu,. Ale znalazłam substytut ;))
    Zapraszam do siebie. Serdecznie pozdrawiam.
    Koka-inna.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna koszulka, my również poszukujemy levis 501 :D ale to kwestia kilku wypadów do lumpeksu ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. hej, gdzie chodzisz do sh, jestem z tej samej miejscowości co Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa koszula, całość wygląda bardzo fajnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne szorty :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Anonimów proszę o podpisywanie się, będzie mi łatwiej odpowiadać :)